hardrocxsludge Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har bygd om bilen min fra 325 automat til 328 manuell ! har handlet inn alle deler jeg trenger for å komme utenom EWS på m52 b28 motoren . men er fortsatt dødt ! fikk tips om at jeg er nødt til å jumpe over en kontakt på kontakstykket til automatgirspaken . det er ikke noe problem ! Men hovedsaken er jo at det er 7 ledninger, så vil ikke prøve meg fram i tilfelle jeg kjører strøm imot jord . Er jo en god del som har gjort dette her på forumet regner jeg med . Hvilket ledninger er det som må kobles utenom`kontaktstykke ? Takk for svar . Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har du jordet motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Byttet du til manuell i samme slengen? I såfall har du fjernet start sperren fra automatkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 virker som lite jord for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 motorommet er nylakkert, men har skrapt av lakken på alle jordingspungter før jeg skrudde på kabelen ! har funnet ut av det før idag som noen nevner over her ; startsperrefunksjonen til automatkassa . for bilen er nemlig bygd om til manuell ! Så takk for alle forslag gutter, er på vei ut til verkstedet nå for å prøve så får jeg krysse fingre ! så lar jeg denne tråden ligge litt på vent i tilfelle . Men takk i alle fall ! Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 OPPDATERT . NYTT EMNE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Tror det er bare å jorde brun kabel som før gikk på switchen for å fortelle at bilen er i park. Siden den ikke har jord nå, så tror hjernen at bilen står i gir og tillater derfor ikke start. Du må også koble opp ryggelysbryter hvis du ikke har gjort det, ellers skal det meste være bolt-on.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Tror det er bare å jorde brun kabel som før gikk på switchen for å fortelle at bilen er i park. Siden den ikke har jord nå, så tror hjernen at bilen står i gir og tillater derfor ikke start. Du må også koble opp ryggelysbryter hvis du ikke har gjort det, ellers skal det meste være bolt-on.. Fine greier gunnar ! har ikke koblet ryggelysbryter, men tenker bare for å få start i første omgang . Så får vi se om det skjer noe i efta . bilen har ikke gått siden jeg kjøpte den så hadde vært deilig med fyr idag Takk så mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå