Gå til innhold

91 318i vurderes solgt

Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge godbilen min. stått nå helt stille siden august 2009 siden jeg fikk med ny bil og da ble det liksom aldri til og kjøre bmwen egentlig

bilen har gått 240 tusen, startet den opp får 1 uke eller 2 siden nå, starta uten problem i hele tatt. bilen har defa alarm system

står nå på orginal eksos men kan også få med eksosanlegg med 3" utblås som det egentlig sto på den

liten sprekk i frontfanger (følger med ny frontfanger hvis det er ønsket)

og liten bulk i bagasjeluke pluss rust på bagasjeluke på insiden, følger også med ny her

i tilegg så etter vintern så falt ene siden på bakfangeren ned da. bortsett ifra det så er det bare smågreier som er og nevne som såvidt litt rustflekker f.eks. nede i fronten av motorrommet der. bilen er godkjent senket i vongkort

i tilegg kan jeg nevne at den har montert Hertz frontsett (komp sett) med diskanter proft bygget i a stolpe, brukte ganske rått anlegg i bilen før men gidder ikke ta ut dette da det uansett ikke passer over på nye bilen. også er det LED parklys da

skilter ble levert in i slutten av des så er vel ut denne måneden hvis ikke blir skiltene makulerte men koster vel ikke så mye får nye skilter evt da. bilen er eu ok frem til april 2011 hvis jeg ikke husker feil (bilen ble da godkjent fordi den hadde stått ifra august og til des uten bruk og gadd ikke da og sitte og betale over 1000 kr på forsikring på den i måneden i tilegg til årsavgifta

nederste bilde er ifra sist sommer med 3" utblås

er ikke noe sånn hastesalg, veldig glad i bilen men gi bud hvis du ønsker den hvis ikke får du si ifra hvor mye du tenker den er verdt ca. gidder ikke og selge den hvis jeg ikke får noe får den uansett

sized_lok004.jpg

sized_lok005.jpg

sized_lok008.jpg

sized_lok010.jpg

sized_lok012.jpg

501.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

BUMP!

Skriver litt for brutal1ty her.

Bakfangern er festa igjen!

Skilter er hentet ut og satt på bilen, men årsavgift er ikke betalt.

Det har kommet et par småfeil.

Den lekker kjølevæske på bakkant av motorn under innsuget, men det er bare en liten slange som må byttes.

Bilen starter å går, men er ikke anbefalt å kjøre pga lekkasjen.

Ene festet til førerstolen har løsnet, men det er bare å sveise/skru fast. Setet sitter fast, men det "gynger" littegrann.

Det er 2mnd gammelt Varta batteri i bilen!

Om det er av interesse kan kjøper få med xenon lys. (dette er ikke montert)

Om det er av interresse så kan selger få bygd 6punkts sveisa bur i bilen billig.

Kom med bud!

Edit:

Det er også montert hvite angel eyes i frontlyktene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...