Dufniall Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Legger nå ut min Compact for salg, selv om jeg kommer til å savne den Trenger ikke forklare for mye om valvetronic og klimaautomatikk for dere kjennere, at den blir godt tatt vare på er vel også en selvfølge Bilen står i garasje hjemme og på jobb, vaskes og poleres, får oljeskift og brukes pent. Hovedsakelig 'langkjøring', det vil si ring 3 til og fra jobb mellom Oslo og Sandvika. Jeg er andre eier av bilen, første eier var en voksen dame, og jeg overtok den på 36 000 km, i 2008! Denne har med andre ord sjeldent god historie! Må også gi ros til valvetronic-motoren! Sikkert mange her som kjenner den, men jeg må si jeg er imponert over hvor arbeidsvillig og fleksibel den er feks. på ferie med mye bagasje Se annonse på FINN#2360963, også er det bare å spørre hvis det er noe man lurer på
Dufniall Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Ny pris!! Si fra ttil vennene dine ;D Annonse: FINN#2360963
Dufniall Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Bump med Ny pris igjen! Lurer på hva som gjør at den ikke er solgt enda...?
Dufniall Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Bump og ny pris! Er det ingen som kan tenke seg en kul, praktisk, pen, godt behandlet bimmer?
Dufniall Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 BUMP! Og ny pris!! Si fra ttil vennene dine ;D Nå synes jeg den er BILLIG!? Annonse: FINN#2360963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå