stefan88 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hei, har byttet kjedestrammer på min m5 3,6 l er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få kjedet stramt igjen? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har du hatt start på motoren etter du byttet kjedestrammer? Viss ikke så bør du kinne motoren litt til du får bygget opp litt oljetrykk til kjedestrammeren slik at kjeden blir stram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 hei, takk for svar. nei, har ikke hatt start på motoren, hadde ikke lyst til å tørne motoren før kjeda var stram. kinne, hva mener du? har ikke hørt det ordet før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 kinne = dra på starteren uten og starte, napp av coil ledningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 greit det, takk. da prøver jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 svarer deg her jeg istedet for i tråden min som du spurte først. hvilken kjedestrammer har du montert? org eller e36 m3 3.2 strammer? har du montert 3.2 strammer så er det bare å få den i sporet og høre at den ikke detter tilbake i mutteren, så er det bare å starte opp egentlig. har ikke montert den org, før så der vet jeg ikke helt. her er hvertfall en god diy på 3.2 strammeren. viewtopic.php?f=11&t=68816&start=480 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 hei, takk. det er en org kjedestrammer, men jeg bytter den ut med m3 strammeren når bilen skal tas i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå