Olan Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Har en klunkelyd i forstillinga mi jeg ikke finner ut hva er. Kommer når jeg treffer små humpler/hull i veien og spesielt på ledd mellom bruer. Har byttet stabstagoverføringer, men ikke blitt kvitt lyden. Kan det være piss gåene topplager, eller noen som har et par tips på lur ? Takker for svar
Johnsen86 Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Er jo ørti pørti millioner ledd i snekkestyringa som kan slarke på e34. Ellers kan det være opphengskula og svinglager som du sier.
bbmw Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hørres ut som ytre bærekule som er gåen. Tror ikke dette har noe med topplageret å gjøre, da dette vanligvis bare lager ulyder når du svinger stillestående, dersom det er gåent. Bærekuler er standard på bmw. Kjøp deg nye hele bærearmer fra koed.no
broderaron Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hadde samme symptomer på min e39, byttet endeledd og så var alt i orden.
Julianv Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Tipper bærekule ja, men om det er øvre eller nedre er vanskelig å si. Få den på bukker og dra i bærearmer og kjenn etter slark.
Toro Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Garantert casterstag som må byttes. Hadde samme klunking på min.
Olan Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Skal ha den inn på Eu veldig snart så får nok vite hva som må byttes da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå