Gunnar Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Toyo har kommet med helt nytt dekk nå i vår, Toyo Proxes T1 Sport. Noen som har prøvd det? http://www.toyotires.eu/events.php?id=181 T1-S og T1-R klarte seg ganske bra såvidt jeg har fått med meg, så kanskje dette er et nytt bra dekk? Finner dessverre lite tester siden det er så nytt. Vurderer det kontra Goodyear Eagle F1 Assymetric. Conti Sport Contact 3, Dunlop Sport Maxx, Bridgestone RE050 ligger også i samme prisleie, men heller litt til et av de to ovennevnte. Vurderer faktisk også såvidt Falken FK452 som jeg har god erfaring med fra før, og Toyo T1-R, som begge er et par hundrelapper billigere per dekk, men alle disse har jo vært på markedet et par år nå, så nye modeller burde være bedre, eller?
LarsGøran Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hei Gunnar. For å uttale meg litt, så tørr jeg å påstå at BF Goodrich lager noen av verdens beste dekk (les: veldig lave lavprofilhjul) Jeg hadde disse på en V50 jeg kjøpte i størrelsen 225/25-20, ganske lavt dekk og det er det råeste jeg noen gang har kjørt på, klarte faktisk ikke å vannplane med de, selv ikke over Storebæltbrua i godt over 200 i heavy regnvær Ellers så kjører jeg Dunlup Sport Maxx nå, noen godt brukte som stod på bilen ved overtagelse, dette er ikke bra på verken hjulstøy eller vann, men det har sikkert veldig mye med at de er brukt, men er ikke fornøyd. Vilken bil skal du ha dette på? 1'serien? Jeg tror jeg ville kjøpt Continental hjula, er kjent for å være stillegående og gode på vann. Dette gjorde deg sikkert ikke noe klokere Ha en god helg Lars Gøran
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Beklager at jeg ikke har oppdatert, jeg kjøpte Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Det anbefales over hele fjøla på diverse 1-serieforum. Og første kommentaren til dekkomleggeren da han så de var "dette er veldig gode dekk ihvertfall", så får jo håpe det slår til. Har ikke testa de noe siden de er helt nye - tar det litt forsiktig de første milene, men det virket som det var lite støy fra de på den lille prøveturen jeg hadde etter omlegging. Dunlop har ikke jeg heller noen god erfaring med, men har i likhet med deg også kun prøvd de godt brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå