Gå til innhold

e36 coupe 320\328 manuel til salgs. NÅ MED BILDER

gisse
 Share

Anbefalte innlegg

er gått lei av og skru

startet med og kjøpe inn en 320 automat og en engelsk 328

står 328 forstiling og bremser foran men bak har jeg ikke byttet siden det var automat diff på an samt an var fast og fin. moro med gooo aks,

har byttet insugg og el nett til 325 samt chip. så skal være 220+ hester i motoren.

bilen går og sviver fint, mangler lakk,

er hvit skin intreør. med bilen

om den personen som evnt kjøper denne bilen får resten av deler jeg har,

jeg har vel 3 intreører og en 318 is motor og en 320 motor har ribbet 4 biler, så ja har endel blir nok noen henger lass,

kom med bud har selv gitt ca 60 k for dette bygget men ser for meg rundt 40 laper for bilen. 50 med alt av deler og motorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e no bilder. har to strøkne dører til an. grunen for at an har grå front er at jeg har byttet for og få den 100 prosent,

så resten av deler som trengs følger med. eneste jeg ikke har som e 100 prosent er eksos

følger også med m3 speil

k0rgplxlzy218b1o9a4n.jpg

3o7n5uw4kkmndpstg3zp.jpg

xl7hxwhwa3cpxkvgh0m0.jpg

htn79esykdiyx7egbxx3.jpg

xjdb9kofwr8stbxa1j9g.jpg

a6gvaiqjw563rmllnx8n.jpg

fbnl7lpqg0cnppuywt0s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er m52. men har byttet innsug fra ein m50 b25 samt el nett, sikkert derfor du tror det. er chip og. hehe, 328 er økonomi motorer så er like mye hest som i en 325, dvs 328 er struppa, derfor har jeg byttet insugg, lettere trim tipper det er rundt melom 220-230 hester i motoren, med det oppsettet der.

men er det ingen som er intresert? kom med bud på an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen såppas bra teknisk at man kan komme å hente bilen å kjøre hjem (Trondheim)? Hva med skilt?

ja går bra og kjøre den opp. e bare små ting igjen.

skiltene har jeg, men valgte og kjøre med prøveskilt. på grun av forsikring,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet det, har 328 motor med m50b25 innsug selv.

Men grunnen jeg sier det er at det ikke er m52, er at motorene aldri har vært levert med oljepåfyllingslokket i bakkant, det er det kun m50 motorene som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe der tar du litt feil, men stemmer det du sier der. men om man bygger om som jeg har gjort så ville ikke coil ledningene passe er forskelig på topp loggene, derfor er det byttet, for og få det til og passe med ledningene og plast deksel, ville ikke ha ledningene løst på toppen, så kjøpte et m50 topp deksel.

men om kjøper vil ha med det orginale insugget og toppdeksel kan seff det følge med.

alt av følere er også nytt, vært en dyr afære med dette bygget siden jeg har handlet inn alt løst. ny luft masse måler også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe der tar du litt feil, men stemmer det du sier der. men om man bygger om som jeg har gjort så ville ikke coil ledningene passe er forskelig på topp loggene, derfor er det byttet, for og få det til og passe med ledningene og plast deksel, ville ikke ha ledningene løst på toppen, så kjøpte et m50 topp deksel.

men om kjøper vil ha med det orginale insugget og toppdeksel kan seff det følge med.

alt av følere er også nytt, vært en dyr afære med dette bygget siden jeg har handlet inn alt løst. ny luft masse måler også,

Har du byttet oljefilterkoppen også da? M50 motoren har i alu men M52 motoren har i plast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...