LarsiPan Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nå må jeg prøve å bli kvitt noen deler til E28. Shadowline baklykter. (Bra stand, lita sprekk i det ene blinklysglasset, men vises nesten ikke) M30B28 så og si komplett. Getrag 260 girkasse. Masse smådeler / interiørdeler Innsug m30.. Andre motordeler til m30.. Bakluke diamantsvart med hull for mtech vinge.. 4 dører diamantsvarte. frontlykter, front deler(grill osvovs) Orginale baklykter som er chrom.Meget pene. Et sett med Borbet A 16" 7 og 9 om jeg ikke husker feil Ta kontakt helst på pm ordner bilder etter forespørsel. Har masse rart, så bare å ta kontakt Delene holder til på Kyrksæterøra, 11 mil sør for trondheim. Greets! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Baklyktene går forøvrig ikke under en høvding. (de som er shadowline) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 bunnpanne til m30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Nei, det er forbruksvare så den ene ekstra jeg har må jeg desverre ha selv ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Jepp, har svart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå