Joher Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hei! Sliter litt med å finne ut hva bilen min er verdt, og lurte på om noen har noe å tilføye? Det var en dønn orginal 1992" 320i Automat til februar 2010. Som har gått 220.000km Har i mitt eie påkostet den mye: Meget strøkent alcantara vader interiør Svart teppe Svart dashbord M3 frontfanger Alle lykter på bilen er nye, og strøkne Orginal M3 bakfanger Sebring bakpotte List på bagasjelokk M3 ratt Helt ny midtarmlene Stor kjørekomputer GT splittere Nye nyrer M3 speil 19" BBS CH felger med nye dekk 17" Orginale M3 (M-contour) felger med nye vinterdekk ++ Bilen er tight og fin, merker den aldri er ungdomskjørt. Eu ok til oktober i år. Er faktisk ingenting gale med bilen, starter alltid og funker topp.Eneste er at begge forskjermene må skiftes grunnet rust. Er ikke rust å finne andre steder på bilen Hva kan denne være verdt? 30? 40? 50? opp mot 60? En mnd gamle bilder. Kanon vist noen har noe pris å spytte ut? Evt noen som er interessert å bytte med en E36 stasjonvogn (ja har gått i fellen)
Joher Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Tenker på det. Må ha meg stasjonsvogn til høsten... Muuulig jeg beholder den siden jeg sikkert ikke får noe for den siden den er automat Sette den på ett lager og forsette M3 opplegget
lloydsb Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 hvis du titter på andre i den klassen så ligger de på rundt 40-50-60 din synker godt i pris på grunn av tomaten! men er jo endel snacks som alcentara vader, grise lekker bbs ch, det fineste e36 rattet, sebring eksos ++.. nydelig farge, og så ut som en pen coupe sånn eller generelt.. at begge skjermene må byttes og lakkers er jo en utgift får evt så kjøper så det trekker jo ned\ prute forhandling.. er jo godt litt , men ikke mer en normalt får aldern.. ville lagt den ut får 65 og sjekka intressen.. er jo tross alt litt deler av verdi.. bbs felgene der er det vel 15k ? eller er det kopi felger? felger 15k eksos 2k vader 7-9 k ratt- 1k-1,5k 17" Orginale M3 contour- 4-6 k ? kjapt regnet på de laveste summene = 29 høvdinger.. detter er jo bare en brøk del av delene... regnet bare på de delene som hadde forsvunnet på et øyeblikk men mye jobb og selge i deler, men ville bare legge fram får å vise får gøy
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Det er faktisk flere som foretrekker automat fremfor manuell så lenge det er 6 syl. Bilen din var utrolig pen. Og tror ikke jeg villa solgt den under 50 ivertfall. 50-60 bør du få for den der ja
maartn Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Jeg hadde gjerne kjøpt automat igjen. Tror ikke automat på det store markedet har noe å si. Det er jo ekstra utstyr
lloydsb Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Jeg hadde gjerne kjøpt automat igjen. Tror ikke automat på det store markedet har noe å si. Det er jo ekstra utstyr er jo en ungdoms bil... automat har ikke så mye og si på det store markede!..MEN dette er jo ikke akkuratt en bil voksne\eldre folk kjøper.. den bilen (e36 coupe\sedan) treffer ungdomen.. fra 18 oppover til 25 cirka pluss minus.. er ikke mange 18 åringer som har lyst på tomat gir! når de skal herje! ungdommen liker og "shifte" men yngre finner jo også ut av etterhvert at de er lei\orker ikke gire mer, men som regel ikke sånn en bil de går får da.
lloydsb Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 lloyd du hadde jo tomat som førstebil ja, den var den smellen jeg gikk på.. den så den ble fort "byttet" ut var mye gøyere å gire, men nå kunne jeg kanskje sett for meg automat, men ikke i en bmw.. da måtte det evt vært en familie bil elns.
Joher Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Takk takk, fint å vite ca hva den er verdt Kjøpte automat ene og alene for å finne ett bra eksemplar til å fikse på. Rett og slett slippe slitne herjede E36'er Det er orginale BBS felger ja. Har fått alt av deler jeg ville ha på en E36, mangler bare sideskjørt og coilovers. Neste prosjekt blir vel en touring in2you: Ellers takk, må ned i 318i touring, med tanke på bensinforbruk. Automat utgår (sur kjerring, hon liker å gire hehe)
ullsokken Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Fin farge Kan stikke til en seriøs forhandler, og liksom si du er interresert i en av bilene dems og spørre om de tar din i innbytte.. OM de er seriøse da så løfter de opp og bruker en stund på å titte på den, legger til orginalt utstyr som takluke og sportsseter og gir deg en ca pris de vil gi som innbytte. Legg til litt på den prisen utifra hva du har påkostet den og at forhandlere alltid går litt lavere for å tjene på det når de selger den igjen.. MEN det er veldig forskjell fra forhandler til forhandler hvor mye de gidder se på bilene. Et sted jeg var med min spurte han bare hva mod, hvor langt den hadde gått og om det var noen skader. Han gikk ikke engang ut på pplassen for å se den. Individual og om det var noe utstyr eller ikke blåste han i.. Han sa 60K. Et annet sted jeg var tok de min inn på verksted og tittet i ca 1 time mens jeg satt med selgeren som hadde dratt frem noen pris skjemaer på bmw og satt å tittet på hvor mye han skulle legge til på takluke og automatgir. Mens en annen der igjen regnet ut hvor mye det ville koste rep av en bulk og litt rust.. De ga meg 86K
Eirsan Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Hadde det ikke vært automat så hadde jeg hentet den for 60k akkurat nå
Dirty Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 skal være ærlig. hadde ikke betalt over 40 for denne. men det betyr ikke at du kan få mer. er alltid noen som betaler bra. kanskje derfor prisene på e36 er så skyhøye ? når man får 1996 320 coupe facelift individual med alt utstyr til 60, så hadde ikke jeg klart å betale mer en 40 for denne.
sladjan Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 skal være ærlig. hadde ikke betalt over 40 for denne. men det betyr ikke at du kan få mer. er alltid noen som betaler bra. kanskje derfor prisene på e36 er så skyhøye ?når man får 1996 320 coupe facelift individual med alt utstyr til 60, så hadde ikke jeg klart å betale mer en 40 for denne. Jeg vil gjerne ha en sånn 320 facelift individual med alt ustryr, skinn, mtech, m3felger, elskinn seter til 60tusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå