montrealblue Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Noen som hører hva den jævlige ulelyden kan komme fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 tipper dynamo jeg.. hørtes nesten sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 er det lurt at turboen står så skeivt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 tipper dynamo jeg.. hørtes nesten sånn ut.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 tipper dynamo jeg.. hørtes nesten sånn ut.. tror ikke det, høres ut som lyden kommer fra klutsjområdet. Nå skal det sies at klutsjen ikke fungerer, da jeg trødde på pedalen før jeg satte på plass klutsjsylinderen. så den pinnen datt ut. fikk det på plass, men det er ingen motstand når jeg trykker inn pedalen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 er det lurt at turboen står så skeivt da Gjør det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 det gjør ingen ting nei.. luft clutch på nytt så virker det.. tror det er dynamoen som uler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Skal sjekke den dynamoen, selv om den er nesten ny. Hadde vært fint om det var den. Jeg har en misstanke om at det kan være lagret inni svinghjulet... litt mer jobb å bytte det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 lagret i svinghjulaet lager ikke sånn lyd.. girkassa følger også med rundt så det lagert står "stille" når du står i fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 har sjekket litt nå. lyden kommer fra klutsjhuset, men lyden forsvant etterhvert. tror det må ha vært lamellen som ikke har vært 100% sentrert eller noe sånt. Fikk en sånn lyd akkurat når jeg slapp klutsjen på forrige motor. kjører med 4 pucks sinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå