SofaKingFresh Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Okei, jeg har bare et lite spørsmål til dere som har fått godkjent motorombygginger nå idet siste : ) Bilen min er en importbil fra Tyskland. Det er en 540iA, som motor ellernoe har gått på, og det er satt inn en M50B25. Vil dere tro at Biltilsynet vil godkjenne en motorombygging om jeg da får tak i en 540i igjen, og få satt den i MIN bil? Tenker da på siden det er vanskelig å godkjenne fra 6'er til 8'er. Men bilen har jo VÆRT en 540iA før. Hører flere sier at det skal ikke være noe problem, siden den har vært registrert i Tyskland som en 540iA, og om du ser oppi motor-rommet på bilen, så står det "540iA" på skjermen. Hva tror dere? Vil gjerne høre litt før jeg begynner å skrive en søknad, og kanskje få bygd om Mvh Martin
Bjrnar89 Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Dette handler om avgifter, hva den har vært regestert som i utlandet bør ikke ha noe å si. Det hører ut som du vil ha en statusendring av kjøretøyet. Du må da betale avgifter hvis den har vært registert i Norge i under 10 år. Her kan du selv regne ut hvor mye stutusendringen vil koste: http://toll.no/templates_TAD/ChangeVehicleStatus.aspx?id=77&epslanguage=no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå