m-mann Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 har 2 ssl subber (12" 250w rms) og en gammel JBL forsterker liggenes som jeg fikk med da jeg kjøpte bilen min for 1 år siden. jeg har kun testet den ene subben, og den hørtest bra ut. de skal være ubrukt i følge forige eiger:) disse koster rundt 300kr på nettet men har en helt ok kvalitet med tanke på prisen. forsterkeren kan jeg ikke si noe om for den har jeg ikke brukt og selges derfor billig. men ble brukt av forige eiger og skal fungere ifølge ham. sub: 150kr pr. stk forsterker: 250kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBo Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 300 for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 300 for begge subbene! (hvilket er meeget billig for 2 ubrukte) så får du med forsterkern for en hundrelapp;) 400 altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBo Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 400 + AT du frakter :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 heh, koster sikkert mer enn 100 kr å sende disse til rogaland! jeg skal sjekke hva det koster, så får vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå