Tony Bardalen Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Ja da har man vel egentlig brukt veldig mye av tiden på jobb i dag til å pønske ut hvilken farge man skal lakkere bilen sin i når den tid kommer. Har heldigvis en god stund på meg før den skal inn i lakkboksen, men er greit å ha planene klare Først Denne bilen har ikke som mål å gå fortest rundt Rudskogen. Den har heller ikke som mål å få mest styling på seg, ei heller bli kongen på rånestripa. Dette blir en stilren bil med stort sett et originalt utseende så langt det lar seg gjøre. Eneste stylingen blir senking og felg. Et annet poeng er at bilen skal stå litt ut fra mengden og skille seg ut fra de kjedelige sorte og grå bilene som ruller rundt på veiene her i Norge i dag . Bilen blir vel å se på ymse treff som har en tilknytning til bilstereo da det blir en ren bilstereobil. En stilren og godt gjennomført stereoinstallasjon er målet. Vil selvfølgelig at det utvendige står i stil til interiøret, så man kommer ikke unna en skikkelig omlakkering. I samme slengen vil jeg gjerne bytte farge. Fargen jeg har i dag er en sand-farge sølvtone. Aner ikke hva fargen er men det kan jeg sjekke opp til senere Har sett meg ut noen farger. Har tenkt litt i retningen av en mørk og mystisk farge, gjerne toner i lilla eller brunt, med krom-dekor for å ha reklame på bilen over sponsorer. Noen alternativer: Tourmaline Violet Metallic Daytona Violet Sepang Bronze Marrakesh Brown Noen litt lysere alternativer Arktis Grau Lyseblå Lyseblå2 Lyseblå3 Og sist: lakkere den i den fargen jeg allerede har. Avlsutningsvis Andre tips en de som er nevnt over mottas med stor takk Som sagt er det en god stund til lakkeringen skal skje så jeg har ikke noe stress med å finne fargen akkurat NÅ. Litt rustsveising blant annet som må bli gjort først Jeg kommer nok til å oppdatere lista etterhvert som forslag renner inn eller jeg snubler over nye farger og nyanser som kunne passet. Håper akkurat DU vil ta deg tid til å bistå med fargevalget mitt
sladjan Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Selv likte jeg best Daytona Violet av de du viste til Har ikke tenkt på en mørkegrå farge eller noe? Er masse nye bmwer med tøffe farger, syns e34 hadde kledd en mørk grå farge.
Eng1 Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Daytona Violet er den desidert kuleste fargen av de nevnte. Kan hende jeg liker den best for at M5'a mi har denne fargen, men uansett en utrolig fin farge som er dyp og med masse kontrast.
Tony Bardalen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Selv likte jeg best Daytona Violet av de du viste til Har ikke tenkt på en mørkegrå farge eller noe? Er masse nye bmwer med tøffe farger, syns e34 hadde kledd en mørk grå farge. Jeg har tenkt litt på det, er bare redd det blir litt "feil" på denne bilen. Greit nok at de passer på nyere biler, men dette er en eldre bil så vil gjerne at fargen skal passe med tidsepoken så langt det lar seg gjøre og. E34 er en veldig vanskelig bil å velge farge til. Den som allerede er på bilen er rimelig behagelig og "safe" igrunn. Men når man likevel skal lakkere om hele bilen så har man lyst til å bytte farge og da. Man føler nesten at det blir litt "waste" på et vis å fortsette med originalfarge
ullsokken Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Liker veldig godt de lilla fargene du har funnet der, de brune er også pene. Har lilla selv så må nok si jeg liker det best Min er så mørk at de fleste som ser den fra litt avstand tror den er svart eller bare kjedelig mørk. Husker ikke hva den heter nå.. forum bildet er så lite at ser ikke ordentlig fargen men kan ses større bilde på denne linken http://fotoalbum.ullsokken.com/#0.3
Tony Bardalen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Herlig farge, ullsokken! Kunne du funnet ut av fargekoden for meg en dag?
ullsokken Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Herlig farge, ullsokken! Kunne du funnet ut av fargekoden for meg en dag? Får igjen bilen i morgen tenker jeg så kan ordne koden og navnet på den da. Dette er også en individual farge MORA METALLIC
øystein andre Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Du har jo ei farge som heter alpine white stort hvitere får du det ikke, å det kler e34 veeeeeldi godt mener nå jeg så kan du få reklamene i koks eller lignende farger snudde sikkert helt opp ned på hele greia di jeg nå
Tony Bardalen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 hehe, snudde veldig lite da hvit er uaktuelt Har vel aldri sett en eneste E34 som jeg synes kler hvit, så der må du overbevise meg veldig Eneste som kunne fungert i hvitt måtte vært en perlemorutgave eller noe og noen store blanke hjul!
øystein andre Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 hmmm denne er nydelig sett bort ifra att den er litt for høy, mangler shadowline, å litt feitere felger kanskje noen Trafficstar rts hadde gjort seg 10,5X18 å 8,5X18 kanskje http://www.bimmermotorsports.com/bmw/e34m5white.html
Tony Bardalen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Njææ... klarer ikke helt å få det til å stemme jeg altså Den ser rett og slett for snill ut
ullsokken Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Njææ... klarer ikke helt å få det til å stemme jeg altså Den ser rett og slett for snill ut Pen var den, jeg liker hvite biler værtfall den som også har hvit/grå interiør. Men om Tony skal ha noe litt mystisk er en mørk med skimt av en spes farge under litt mer riktig tror jeg. Kom til å tenke på mørk teal aktig farge? Synes de er fine men bare om de er ganske mørke men samtidlig når lyset treffer de riktig så ser man tydelig det er teal farge under.
thoslags Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Daytona violet, eller arktis grau. Veldig fine farger.
The_transporter Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 den var dritpen tror jeg må få lakkert opp min etter jeg så den der min hvite e34 med gråhvitt skinn kan bli nokså fin da kanskje trekke om enkelte detaljer i hvitt skai istede for grått stoff lykke til med fargevalg og lakkering hva med e39 mørkeblå metallic? husker ikke navnet på den men den er dritpen!
Tony Bardalen Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Teal er ikke dumt det, men føler at både det og blått blir feil på denne bilen. Mange fine blåfarger men får følelsen av at fargen ikke stemmer med tidsepoken bilen kommer fra. Muligens litt sær, men det får bare være hehe Driver å funderer litt på Mora Metallic, hva tror dere om den? Mora Metallic 1 Mora Metallic 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå