ullsokken Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Teal er ikke dumt det, men føler at både det og blått blir feil på denne bilen. Mange fine blåfarger men får følelsen av at fargen ikke stemmer med tidsepoken bilen kommer fra. Muligens litt sær, men det får bare være heheDriver å funderer litt på Mora Metallic, hva tror dere om den? Mora Metallic 1 Mora Metallic 2 Veldig fine :D:D Jeg tror jeg har den mørkere på bilde 2.
Tony Bardalen Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Det skal visst være samme fargen på begge bildene. Men er det Mora du har?
Tony Bardalen Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Leste din PM nå hehe Begynner å nærme meg noe her kjenner jeg. Men hadde vært en fordel å sett fargene "in real life"
ullsokken Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Leste din PM nå heheBegynner å nærme meg noe her kjenner jeg. Men hadde vært en fordel å sett fargene "in real life" Ok, om det er samme farge på de 2 bildene så har jeg kanskje en tanke mørkere. Den ser egentlig veldig lik ut som min om den står i sola. Noe treff du skal på etterhvert da? Om jeg skal på noe samme kan du se da.
Tony Bardalen Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 Skal vel på noen etterhvert Skal vel ratt arrangere noen også! Så forresten en lilla E36 cab i Drammen her i dag. Tydelig rimelig ny lakk på den, og lurer litt på om det var Daytona Violet. Stilig farge var det i allefall!
ullsokken Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Du får bare sende en Pm om du skal på noe treff i nærheten etterhvert. Ellers skal jeg til Bud 29 Mai.
Tony Bardalen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Will do! Har vel antydet tidligere at sort er uønsket som farge. Vel, jeg har vel nesten blitt overbevist om det motsatte. Stod ved siden av en E60 med Jerez Black Metallic her forleden dag. I solskinn er den fargen helt sjef! Et bittelite skjær av blått i lakken. Tror det kunne vært noe jeg faktisk. Eksempel: Jerez Black
ullsokken Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Will do! Har vel antydet tidligere at sort er uønsket som farge. Vel, jeg har vel nesten blitt overbevist om det motsatte. Stod ved siden av en E60 med Jerez Black Metallic her forleden dag. I solskinn er den fargen helt sjef! Et bittelite skjær av blått i lakken. Tror det kunne vært noe jeg faktisk. Eksempel: Jerez Black Har sett et par sånne typer, synes det blir for kjedelig litt for orginal farge følelse.
Tony Bardalen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Hehe, jeg skjønner akkurat hva du mener! Er litt den følelsen jeg vil komme bort fra også, men det er kanskje den peneste sort-fargen tilgjengelig i mine øyne Den med litt frekk dekor kunne nok fungert rimelig greit vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå