Speedmaster666 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Hei, for et par uker siden kjøpte jeg meg en 1984 modell BMW E28 525ia. Bilen er veldig strøken og minimalt med rust Men har et lite problem, noen ganger når jeg skal starte den så er det null reaksjon fra starteren. Alt av lys, vindusviskere, fløyte stereo virker. Til og begynne med trodde jeg det var lite strøm på batteriet så ladet det, etter 20-30 min med lading startet den lett. Så tenkte kanskje at batteriet hadde tappet seg litt da den hadde stått noen dager. Men så plutselig etter og bare ha stått maks en time så fikk jeg samme problemet. Da hadde jeg ikke noe lader for hånden så prøvde og ta av ledningene som går til pluss polen på batteriet for og så sette dem på igjen, da startet den som normalt Hva er det som kan være skylden i dette? Har måttet gjøre samme prosedyren flere ganger Har også stoppet 2 ganger under kjøring, men kun et par hundre meter etter start. Da hadde jeg også måttet ta av ledningene til pluss polen og sette dem på igjen for og få start. Setter stor pris på hjelp
rolfi Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Neste gang starteren ikke reagerer, prøv å slå innslagsreléet med noe hardt. Et spett eller noe sånt. Og slå hardt, det tåler endel. Pass selvfølgelig på å ikke slå av ledninger eller noe sånt da. Prøv også å bytt ut bensinpumpereléet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå