bmw1987 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Jeg vil bare sjekke om det er noe interesse for min e30! Det er bare litt overflate rust på den, ellers er den helt fin! Den er eu-ok til 2012! Og det eneste som må byttes er clutchen. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 bilder mere info? 2dørs? takluke? motor? osv.osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1987 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 vis dere ønsker bilder av noe annet så får dere si i fra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1987 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Det eneste som er rust, er det som er på bildene. Er bare overflate rust og er IKKE noe som helst i hjulbuer og kanaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Hvor i verden holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1987 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg bor i våler i østfold hvor mye syntes dere den er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Er det coupe og pris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1987 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 det er ikke coupe;P men veit ikke helt hva jeg skulle hatt for den. hvor mye byr dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 det er ikke coupe;P men veit ikke helt hva jeg skulle hatt for den. hvor mye byr dere? Coupe er et must Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1987 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Fortell hva dere syntes bilen er verdt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Fortell hva dere syntes bilen er verdt;) 10 - 15 laken, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Fortell hva dere syntes bilen er verdt;) Da må du først fortelle hva slags bil det er! Jeg foreslår at du sletter denne tulletråden og heller lager en salgsannonse hvis du er intr. i å få solgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå