leif harald Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Spesial bestilt gjennom gs. De ble kjøpt til prosjektet mitt og satt på i august 09. etter det har bilen bare stått iro på verksted. Så de er blitt brukt 10 mil MAX. Det står på 325 fjørbein. Med bremser om det er ønskelig. 10 000/bud
leif harald Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Ka bremser som følger med? e30 325 calippere og skiver
Minibusa Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Spesial bestilt gjennom gs. Er det noe spessielt med de? Lurer på om jeg missforstod litt, eller er det settene som er lagervare hos gs?
leif harald Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Åja se der ja, viste ikke at gs hadde begynt å selle disse. jeg bestilte de igjennom gs ifjord. da var det ikke lagervare. har vel lagerført disse siden det ble stor etterspørsel en stund. 9000,- / bud. dette bolton
xzeron Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Må bare si at k-sport er noe heftige coli overs, noe heftigere en dette skal du lette ei stund etter =) Du kan legge bilen så laft ned at du ikkje kommer de noen plass og du kan stive av bilen som du ikkje skulle hat fjøring. Justerings mulighetene på disse er helt rå =) Lykke til med salge
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Bare trist at de ikke er TÜV-godkjent, visst ikke hadde jeg tatt de med meg oppover Leif Harald, hehe.
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 TÜV er for folk som vil ha det godkjent Hvorfor selger du de forresten?
leif harald Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 TÜV er for folk som vil ha det godkjent Hvorfor selger du de forresten? Vet ikke, vil prøve noe nytt. har hatt alt utenom KW nå så vil prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå