Gå til innhold

oles bmw e39 528i

Anbefalte innlegg

hallo. da har jeg kjøp med en e39 528i 1996 mod.skinintr og mtech ratt. utrolig god bil og kjøre.

er ikke mye jeg skal jeg skal gjøre med den. det jeg skal gjøre er sette i ny girkule.håndbrek.Mpedaler.instrument ringer.embler på pansert og bagarsjen.mleppa på bakluka.m5 spil.og bulken som er på bak luka og på fram skjermen blir tatt i august.da blir den lile rusta som på bilen blir oxo tatt da.

men her er det bilder av den ;)xw8vti9n0t6g1tarh6pu.jpg

jdh3nbkesvrzsqwwz3v8.jpg

q9ftn67bfpckwlbrp38l.jpg

9vs5j8rj792bra2j7sj0.jpg

ykuw8l07gt70liiturbb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye potensiale. Kjempeflott farge, riktig motor og allerede fin senk. Kanskje en Aerodynamic frontleppe og M5-nyrer hadde gjort susen? Jeg håper ikke du mener at du skal byttet vanlige BMW-emblemer mot en sånn grå M-badge? De ser jo helt jævlige ut :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kromma hele veien og er litt tjukkere, hvis jeg ikke tar helt feil. Stemmer ikke dette, må noen gjerne rette opp feilen.

Det er allerede shadowline facelift grill på denne, som er lik M5.

Pen bil, det er veldig få modifiseringer som trengs på denne nå.

Få den enda lavere, så vil det løfte utseendet betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

var ikke så mye arbeid trur jeg. var ikke jeg som gjorde det med instrument ringa . bare våkna og gjik ut i garasjen så satt onkelen min det og pulsa med bilen min så hadde han monter instrument ringa for meg :P hehe, uten av at jeg hadde spurt han :P så jeg slapp og gjøre det:P heeh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...