bmwfreak89 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 hallo. da har jeg kjøp med en e39 528i 1996 mod.skinintr og mtech ratt. utrolig god bil og kjøre. er ikke mye jeg skal jeg skal gjøre med den. det jeg skal gjøre er sette i ny girkule.håndbrek.Mpedaler.instrument ringer.embler på pansert og bagarsjen.mleppa på bakluka.m5 spil.og bulken som er på bak luka og på fram skjermen blir tatt i august.da blir den lile rusta som på bilen blir oxo tatt da. men her er det bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Her var det mye potensiale. Kjempeflott farge, riktig motor og allerede fin senk. Kanskje en Aerodynamic frontleppe og M5-nyrer hadde gjort susen? Jeg håper ikke du mener at du skal byttet vanlige BMW-emblemer mot en sånn grå M-badge? De ser jo helt jævlige ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 ja syntes den var bra nok senka ossen er det m5 nyrene ser ut a? .tenkte på sånne embler som detta http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43112.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 De er kromma hele veien og er litt tjukkere, hvis jeg ikke tar helt feil. Stemmer ikke dette, må noen gjerne rette opp feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 du må ikke sette chrome grill på en shadowline hvertfall. det blir jo ikke fint. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 grattis med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 De er kromma hele veien og er litt tjukkere, hvis jeg ikke tar helt feil. Stemmer ikke dette, må noen gjerne rette opp feilen. Det er allerede shadowline facelift grill på denne, som er lik M5. Pen bil, det er veldig få modifiseringer som trengs på denne nå. Få den enda lavere, så vil det løfte utseendet betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 takker for komentarene. men vil ikke senke den noe mere pga . dårlige veier her jeg bor . er litt vanskelig og ha den som den er nå . er allt for mange fartsdomper opp til der jg bor :Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Sånn er det når man bor i potitlandet Norge, man må leve med traktorveier som motorvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 ja sant det:Phaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 men kommer bilder av ting jeg kommer til og gjøre med bilen. så for jeg får penger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 noen som vet hvor det et biligst og få taki m5 speil hen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 men da er har jeg satt på nye bmw emblem. og instrument ringer. mpedaler/brek/gir.og skal hente efektanleg til den i morgen/dag. kommer bilder av det enten i morgen eller til helga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Skikkelig pen bil Var det mye arbeid å montere instrument ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 var ikke så mye arbeid trur jeg. var ikke jeg som gjorde det med instrument ringa . bare våkna og gjik ut i garasjen så satt onkelen min det og pulsa med bilen min så hadde han monter instrument ringa for meg hehe, uten av at jeg hadde spurt han så jeg slapp og gjøre det:P heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå