Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Koster jo ikke mer enn 99,- i mnd, det er det faktisk verdt spør du meg.

Helt enig...

99,- er ingenting... Har helt sluttet å laste ned musikk etter jeg fikk spotify på pc og mobilen.!

Skrevet

går ikke å brenne ut noe nei... men hvis du har iphone ja? så kan du legge inn opp til 3000 sanger i offline modus på den(med premium abb) så da kan du bruke den i bilen.. :D

Skrevet

Trenger ikke invites lengre, spotify åpna slusene på tirsdag mener jeg på :) og du kan også få kjøpt reklamefri spotify for 49,- kr nå.

Skrevet
går ikke å brenne ut noe nei... men hvis du har iphone ja? så kan du legge inn opp til 3000 sanger i offline modus på den(med premium abb) så da kan du bruke den i bilen.. :D

er jo ikke noe stress og få brent ut sanger når du kan laste de ned og legge på mobilen/mp3 spiller

uansett spotify er mangelfullt så det holder

Skrevet
Noen som har en invite til meg også? :)

Som nevnt litt ovenfor, så trenger en ikke invites til spotify lengre. Spotify er nå ÅPEN for alle :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er åpent for alle i 20 timer ja.

Skal du høre spotify utover det må du ha en invite fra noen. Problemet da er alle reklameavbruddene. Skal du ha uten reklame, koster det 49 kr i mnd. Men kjøp premium, 99kr mnd, så får du også hørbart bedre kvalitet på lyd. 320kb kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...