JE Motorsport Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Selger denne, da jeg bommet seriøst på størrelsen. Denne er i str. 3XL, så ble litt vel stor for meg Er kun tatt ut av posen for å prøve den da jeg oppdaget at det var feil str. Selges for kun 200kr + frakt Beklager dårlig bilde, men hvis det er noen tvil. Så er trøya svart med hvitt trykk.
JE Motorsport Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Snasen denne da =) Men tanklokket er vel på feil side Er jo noen biler som har rattet på feil side også
JE Motorsport Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Bump Takk for den Trøya er ikke solgt enda
Dirty Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Snasen denne da =) Men tanklokket er vel på feil side Er jo noen biler som har rattet på feil side også tanklokket er på samme side selv om den er høyreratta
JE Motorsport Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Snasen denne da =) Men tanklokket er vel på feil side Er jo noen biler som har rattet på feil side også tanklokket er på samme side selv om den er høyreratta Det er sant, men det fortsatt noen biler som har rattet på feil side
-Erik- Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Men uansett er trøya tøff:D Synd den er noen nr for stor
JE Motorsport Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Men uansett er trøya tøff:D Synd den er noen nr for stor Bare å begynne og spise det
-Erik- Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Men uansett er trøya tøff:D Synd den er noen nr for stor Bare å begynne og spise det Haha:p Joda, men la oss spare posten bryet Spis litt selv istede =) Sorry ot. Skal slutte å ødelegge nå!
JE Motorsport Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Men uansett er trøya tøff:D Synd den er noen nr for stor Bare å begynne og spise det Haha:p Joda, men la oss spare posten bryet Spis litt selv istede =) Posten skal jo ha noe å gjøre de også
Dirty Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 må være en dreamer såfall som kjøper denne. ser ikke formeg at en 3xl fyr skal få plass i en e36 coupe
JE Motorsport Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 må være en dreamer såfall som kjøper denne. ser ikke formeg at en 3xl fyr skal få plass i en e36 coupe Mulig det... 3XL er USA størrelse, hvis jeg ikke tar helt feil tilsvarer det XXL i norsk størrelse. Så du behøver nok ikke å være så stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå