espen lysholm Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Hei, Har en BMW Business stereo i en X3 som ikke vil spytte ut cd'en. Hva gjør jeg for å få ut cd'en? Kjent problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Du kan prøve å koble vekk strømmen til spilleren. Det kan hende at dette hjelper. (spilleren blir nullstilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Det fungerte ikke. Noen som har noen andre triks? Åpningen på BMW Business spilleren i X3 er veldig smal så det er begrenset med verktøy man kommer til med. Finnes det noen knappetriks for å få ut cd'en? Det er kun en cd (orginal cd ikke kopi) dette har skjedd med. Sist gang kom den til slutt etter å ha trykket på eject knappen 3-4 ganger, men denne gangen er den stuck... Så kan man alltids spørre hvorfor jeg puttet den inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Har samme problemet med en spesiel Turboneger cd i min bmw CD23 spiller, jeg måtte apne den til slutt for å få den ut. Virker som de er noe med størelsen som er problemet, men man skulle tro de var ganske standard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 I dag tidlig spyttet den ut cd'en på vanlig måte. Satte inn en annen cd og nå er denne stuck. Dette må jo være en software sak på spilleren. Alt fungerer jo perfekt ellers. Hadde det vært slik at den har slitt når bilen er kald, men fungert normalt når den er varm så hadde forklaring kanskje vært elektronikk (f.eks gamle loddinger etc), men det er jo ikke tilfellet her. Snakket med BMW i dag og siden den skal inn til service kommende tirsdag så skal de få ta en rask titt på den i samme slengen. Googlet forøvrig litt rundt temaet og la meg si det slik, jeg er ikke alene om å ha dette problemet. Problemet mitt er riktignok at det er "litt" over garantiperioden og disse spillerne koster jo skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå