Tomsti Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 hei. Tok ut baksetene på e36en i dag for å skifte belte, men det endte med at begge setepartiene ikke sitter slik de skal. Har prøvd mye, men de nekter. og her er resultatet: Er det noe magisk jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluum Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Vet ikke hvordan det er i sedan modellene, men i coupeen min må du først føre en krok litt nede på baksiden av puten inn i et "spor", for deretter å kneppe på plass i toppen. Kan det være noe liknende hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 takk! tenker du på selve setet eller ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubulence Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Disse "pinnene" skal vell inn i dette sporet/hullet (seteryggen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 hmm, interessant. Det betyr at jeg må finne bodybuilderen i meg, for den her er sta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluum Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Se etter på baksiden av seteryggen om det er noen pinner eller kroker og finn evt. hullet de skal i. Det kan godt hende at det blir enklere å montere seteryggen hvis du fjerner "sitteputen" først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Du setter først fast ryggen. Det er kroker nederst bak hver rygg på hver side. Når ryggputa er noenlunde på plass presser du inn ca. midten av sidesetene mens du presser nedover. også noen velplasserte slag med knyttneven kan komme godt med. Trikset er at ryggen må presses godt innover nede på hver side før den presses nedover og i hakk. Deretter legger du sitteputa på plass og den er jo lettere, bare trykk hardt nedover på midten og litt foran på hver side og den går i hakk. Plasseringen av krokene bak ser du jo på setet og inni bilen, må bare presse litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå