Joloco Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Planen var og forsåvidt er å skifte til blackline baklykter da jeg har de røde og hvite org. baklyktene, men kom over disse på ebay.. Noen som har sett disse i virkligheten på en e90 ? Er litt redd for at det blir litt "jalla" preg over hele greia, noe som jeg selfølgelig ikke er intr. i Kom gjerne med kommentarer
Joloco Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Ingen som har en kommentar ang. baklykta.. ? Om dette kunne faktisk se OK ut eller om det blir helt feil ?
badsha Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 har sett d på en svart bil e90 og det kler godt!!!!! tror det kler mørke biler bedre en lyse!
Moe Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Redd for at det kan vippe litt feil vei....... ville heller gått for org blacklines....
singh.e91 Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 etter min smak så synes jeg disse blir veldig E46.. kansje fordi jeg hadde sånne på e46n min... gå for blacklines så er du sikker:P selvom alle har dem:P
rolfi Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Når vi er inne på jalla lykter til E90... http://backgardenco.net/images/BMW%20E9 ... 330_02.jpg *grøss* Men de i førsteposten tror jeg kan bli bra. De ser nogenlunde originale ut, og jeg mener ikke de ser jalla ut.
Joloco Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Redd for at det kan vippe litt feil vei....... ville heller gått for org blacklines.... Det var akkurat det jeg også tenkte på, at det fort kan blikke feil vei.. Er jo bare det at blackline baklykter begynner å bli like mange av som orginale hvite og rød baklyktene, men når det er sagt så vet man akkurat hva man får, å blackline kler e90 utrulig bra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå