stoner Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 har nettop kjøpt en 320Ci og har merket en rar "skurre" lyd når jeg spille litt høyt. er ikke noen høytalere som er sprengt, høres ut som at det kommer fra dashbordet på førersiden. noen som har vært borti det før og kanskje vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Ville uansett holdt en knapp på sprengt høyttaler. Har du evt. hatt de ute og hørt på en og en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 nei, har ikke det. tenkte jeg skulle høre om noen hadde noe annet forslag på hva det kunne være før jeg reiv av dørtrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 nei, har ikke det. tenkte jeg skulle høre om noen hadde noe annet forslag på hva det kunne være før jeg reiv av dørtrekket. dørtrekke som ikke sitter som det skal regner jeg med. så noe innider rister eller høytalern får luft fra sprekken under dørtrekket. høytalern spiller best i lukket rom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 takk for svar:) skal sjekke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå