Hans Wilhelm Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 H&R justerare stabstag selges. Foran er 28mm, bak 21mm. Nypris rundt 3000kkr. Selges 1200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 disser her har stått på hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Har stått på en E36 328 sedan 96mod. Tror de passer alle "vanlige" E36, altså ikke compact og M-biler. Og ikke de tidligste (91?) med feste rett på fjærbeinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Følger alle fester med til stabstag foran? Har 91" med feste i fjærbein, men tenker å bygge om til din type? Men må visstnok ha andre fester siden de ikke er like. Du har ikke tilfeldigvis også festene som skal sitte i bærearm? Ps. Er egentlig kun intressert i stag foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Hmm... Jo har de "beina" som gikk ned på bærearmen også. Kan få med de om du vil. Selges samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 fått solgt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Neida. Ligger her og venter på ny kjøreglad eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 kanskje det blir meg lenkearmene osv følger med? for de originale passer ikke, kan komme og hente idag hvis det passer? send pm el tlf nr ditt så kan jeg kontakte deg litt utpå dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 kanskje det blir meg lenkearmene osv følger med? for de originale passer ikke, kan komme og hente idag hvis det passer? send pm el tlf nr ditt så kan jeg kontakte deg litt utpå dagen Ja de følger med. Var i utdrikkingslag igår, så var ikke på nett, men sender deg PM med telefnnummer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Da ser det ut til at de blir hentet i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Solgt og hentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå