ludacrisp Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Hallo. Jeg er helt ny på dette forumet å når det gjelder Bmw generelt. skal kjøpe ny bil pga jeg er over gjennomsnittlig lei av diesel og forhjulstrekk. Har veldig trua for å handle 325i E30 å derfor lurer jeg på no saker å ting. - Er det noe spessielt jeg burde kikke etter vis jeg skal se på en bil? - sjukdommer? - er det noen spessielle svakheter ved bilen? - er dem dyre/vanskelige å godkjenne ved turbokonvertering? - noen andre ting som jeg burde være obs på? er bilmekaniker selv, men jobber på Vag så har omtrent bare erfaring med de bilene. men lærer fort så småplukk å vedlikehold er ikke noe problem. håper på nyttige svar:) Mvh: christian - Ludacrisp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Dårlig overskrift på innlegget ditt, legg problemet inn i overskriften så skal du se flere blir intresserte. "Hjelp meg" blir ofte oversett av mange. Og lær deg søkefunksjon også. De fleste spørsmålene dine er besvart mange ganger ville jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå