aplet86 Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hello! Har en org biltelefon i min 96 mod E39.. Får den ikke til og funke! Putter i SIM kort, og da står det bare: "SIM kartet prufen". Hva skjer med dette? Har nå satt i ett gammelt type sim kort da jeg tenkte at de nye 3G kortene ikke funket.. Men funker fortsatt ikke.. Noen erfaringer med dette?
mike Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Ett lite tips: E39 har simkortholder under selve telefonen i tillegg har den simkortholder i bagasjerommet på venstre side. Min telefon virket heller ikke før jeg satte simkortet i holderen bak
aplet86 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Finner ikke noe SIM kort holder bak! Dette er en Sedan.. Prøvd å lete bak, men finner ikke!!
mike Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Ta vekk dekselet på venstre side, se oppunder, der er det en svart boks med slisse for å sette inn simkort
aplet86 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Fant den! Genialt, funker til og med! Takk=) Noen som vet hvordan jeg endrer språket fra tysk? Til engelsk evt.. Norsk er vel litt mye forlangt..
mike Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Du kan skifte språk med Carsoft 6.5, det finnes kanskje en annen mulighet også, men husker ikke
aplet86 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Thanx:) Dyrt og kjøpe en sånn bare for og bytte språk da..
bjalle Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Du skifter språk på menyen i selve telefonen,husker ikke akkurat hvordan jeg gjorde det men det var enkelt,med noen justeringer i meny ble den også 100% handsfree
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå