Edin_M Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Har en meget fin hardtopp i svart med innvendig lys, isolert og oppvarmet bakrute til salgs da det tar for mye plass i boden. Befinner seg i stavanger. Kan sendes via Tollpost el.l mot at kjøper betaler frakt men ser helst at den blir hentet. 4000 eller seriøst bud mot rask handel Tlf: 99253852
SMTuing Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 hei du.vet du hvor mye det koster i frakt til trondheim ca?
Edin_M Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Litt dårlige bilder da den står i en trang bod og hadde lite mulighet til å ta den ut i dag pga regn men ser i hvertfall hvordan den er
Edin_M Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Når jeg skriver seriøse bud kan vurderes mot rask handel så betyr det ikke at skambud er noen vits å komme med! De fleste hardtopper som har vært på det forumet her har vært priset fra 7k og opp så 4 er faktisk en ganske grei pris
-Erik- Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Om den ikke lekker vann og er hel og pen er 4000 meget billig ja!
Edin_M Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Den lekker garantert ikke vann, har selv brukt den i det som blir betegnet som stavangers hardeste vinter på 30 år nå i år og har ikke sett anntydning til en dråpe engang, selv ikke under høyttrykk-spyling rundt ruter og vaskeautomat.. Helt strøken innvendig, eneste er en bitte liten ripe etter jeg var uheldig med en papp-eske helt på bakant av venstre side men det er ubetydelig
Edin_M Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 For de som har send mld og lurt på frakt til trondheim og nordnorge ellers så kan denne være grei å sjekke og ta kontakt med de da jeg tror det kan være en grei måte å få det frakta uten å måtte kjøre et døgn selv: http://www.hurtigruten.no/Norge/Skip/Fr ... rtigruten/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå