Jesse Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hei, etter å ha ringt 4-5 verksteder gir jeg opp å få ordnet feilene for å få etterkontrollert bilen på et verksted. Tidligste jeg kunne få var 21 mai, og bilen skulle vært eukontrollert for en stund siden. Dersom de bare skulle etterkontrollere den kunne de ta den på dagen. Derfor søker jeg noen som kan hjelpe meg med dette problemet. Det som må gjøres er: Bytte et endeledd. Bytte bærekule, v/h. Bytte støtdempere forann. Ordne eksoslekkasje. (Har pasta og teip, bare for å få den igjennom. Må kanskje sveises.) Noen som kan hjelpe meg? Det gjelder en 318is cab. Har delene klare. Send meg gjerne en PM.
Kristi@n Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Har du hørt med TK bil da? De er jo spesialister på BMW og man pleier å få time hos dem ganske kjapt. Send evt mail til post@tkbil.no EDIT: ser (når jeg leser innlegget ditt ordentlig) at du har delene liggende; er ikke sikker på om du får dem montert hos TK bil da. Forklar situasjonen din så kanskje de tar den likevel
Jesse Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Ja, har vært der flere ganger. Har ikke snakket med de nå. Sist måtte jeg vente 2 uker for å få time så de bare kunne titte på bilen. Så syns jeg de er SVINdyre der ute også! Huff huff... Får ringe videre til mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå