Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes også den var pen. . Men er litt usikker, så derfor spør jeg om meninger her inne...

Ser du bor på Steinkjer. Vet av en rød MEGET pen E30 320i cab som skal selges i Trondheim. Tidligere bygd av Automote.. Seidl styling. Brock B1 felger 4 eksos enderør etc.. Skal selges for 50.000.-

Den er verd å ta en titt på ;) Utrolig rå bil.

Skrevet

Har ingen bilde av bilen akkurat nå. men gå inn på Automote.no så ser du et bilde av en rød E30 cab der. det er samma bilen, bare at den nå har Seidl front og Brock B1 felger.

Skrevet
Skal sjekke ! Er litt drygent langt til bergen og vett, hadde vert topp og funnet en nermere :)

Ja ser den. Og en M20B25 motor er fort gjort å montere i en 320 ;)

Skrevet

Er den så sykt pen i virkeligheten også ? Hvordan vill du beskrive den med den andre stylinga i forhold til hvordan den er avbildet nå ?

Skrevet
Er den så sykt pen i virkeligheten også ? Hvordan vill du beskrive den med den andre stylinga i forhold til hvordan den er avbildet nå ?

Den er like pen i lakken å slik ja. Så bilen i fjor sommer. Står fortsatt til vinterlagring så vidt jeg vet. Kommer an på hva man liker angående utseende med eller uten styling. Jeg er over 30 år så jeg har villa hatt på den leppa som er på det bildet isteden for Seidl fronten. Men det er en smaksak. Den er ihvertfall utrolig rå. Framstolene er byttet ut med MOMO stoler. STORT anlegg som er pent bygd står i bilen osv osv. Anbefaler deg å se på bilen ihvertfall ;)

justerbart senkesett..Alt av foringer under er i powerflex etc

Skrevet

Jepp. Kan skaffe nr,et hans. Min bror jobber sammen med han som eier den. Så kan sjekke det opp til deg i løpet av helgen. Så kan du ringe han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...