Lanzin Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Med noen år som Chevrolet og Ford sjåfør må jeg si det er godt og komme tilbake til riktig merke igjen. Halvråtten bulkete og rusten touring,men et godt utgangspunkt. 93 520iA 24v Touring 270000km Senket 60 med gule koni.. Div foringer,rust og bulker som må ordnes. Planen er og hellakkere den om i orginal farge,kanskje med flakes\holographic effekt.Senke den riktig,synes den er litt sigen i baken nå. Aerodynamik frontleppe og mulig bred front.. Vil ikke overdrive noe,synes disse bilene har et veldig stilrent utseende og vil beholde dette. Tips til senkesett mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Flott bil med potensiale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Fin bmw du har ulf Velkommen til bimmers igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 flott utgangspunkt! skiftlyktene dine bak btw.. og vist du har god råd, så er svarte DE lykter støkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 flott utgangspunkt! skiftlyktene dine bak btw..og vist du har god råd, så er svarte DE lykter støkent Er veldig glad i helrøde lykter jeg.. blir nok det tenker jeg.. men foran blir det nok shadowline på alle lykter og nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå