powerfulglenn Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hei Bimmers folk For noen år siden skaffa jeg meg en Bmw E30 87mod, Som jeg har tenkt til og pusse opp til jeg er 18 og får meg lappen som jeg har sett så er det minimalt med rust, men en del må skiftes ut og litt sånn div feil må fikses før den får skilter Det kommer til og ta en stund men skal ha den ferdig til jeg er 18år så Det kommer noen oppdateringer og sånt etterhvert kom gjerne med en kommentar eller tips (-) - skal gjøre/kjøpe (x) - gjort/montert (0)- holder på med/har liggende (0)senk på 80/80MM!! - Har kjøpt (-)skifte bremserør og bremser(Understell) (0)ta rust (0) skal demonterebilen og Pusse ned hele bilen også litt lakkering (-)Frontlykter E-30 sort ( DE design) Eller orginal.. Litt usikker (Vil egentlig beholde clean looken) (-)baklyktesett E-30 83-87 Rød /hvit (-)kanskje turbo etterhvert.. (X)kjøpe M50B25 motor (-)kjøpe styling M-tech 2 og litt div styling.... (-)bytte interiøret til skinn og kjøp av bøtte stoler evt noe div stasj (x)skifte eksos (0)nye felger 17" Hvite (x)sette på girkule med blått lys (-)sportsratt (-)powerflex foringer (-)lakke opp til Orginal farge som det er på den nå med bare Flake i ! (0)Motor bytte! (0)Gå over bremse rør og alt som har med bremsene og gjøre (0)Finne ut slarken i rattet og hvorfor det lager rare lyder (-) M-Tech 2 Styling hele veien! (0)Ta av taktrekk og lakkere det opp i svart (0)Sjekke rust og sveise alt av rust og drit (-)Bytte Seter og stoffet som er på dørene pga det er skjært hull til Høyttalere (-)Få tak i 2 NYE forskjermer + Bakluke med lås (0) Skinninteriør til Dørene (Dørtrekk) (-)Er litt lednings kaos som jeg må få fikset det og få det litt mer ryddigere i ledningene
eeikenes Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Vet ikke helt hva jeg synes om Angel-Eyes på e30 å biler med runde lys men, det er din bil Det så ut så et fint utgangspungt
powerfulglenn Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Vet ikke helt hva jeg synes om Angel-Eyes på e30 å biler med runde lys men, det er din bil Det så ut så et fint utgangspungt Hva syntes du hva jeg burde ha da? bare komme med forslag
eeikenes Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Synes DE-lyktene er fine Eller orginale, er ikke alle som har det lengre
powerfulglenn Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Synes DE-lyktene er fine Eller orginale, er ikke alle som har det lengre Ok
eeikenes Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Å bak og hvis fargen blir safran gul, hadde det vært litt tøft med Startech eller MWH baklykter
powerfulglenn Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Jaja jeg har kommet litt igang da plukket ting mere av og tatt litt mere rust og div
powerfulglenn Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Liten Oppdate! Nå har jeg vært så heldig at jeg byttet Crosskarten min i en M50B25 Så nå skal jeg ha litt og kose meg med Også om noen mnd så er motoren i tenker jeg
powerfulglenn Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 DA HAR PROSJEKTET STARTET! Dag 1: Måtte få den opp i lufta først !: Grei Arbeidshøyde : Demonterer Panseret: Kjekt og ha litt hjelp : Må ha litt Musikk på "Verkstede": "Ny Motor" M50B25: Litt er borte: Bakluka måtte bort pga rust og for mye bulker: gamle motor som er snart borte vekk: Bra og ha en Kompis som har en Far som Jobber for Viking Jobben blir mye lettere med Kranbil : Nå har jeg tatt ut den gamle motoren! Kommer litt mere forskjellig bilder Men må ha tid og penger hehe
powerfulglenn Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Nå har jeg fått litt mer penger Så kjøpte meg senkesett 80/80MM Håper det her blir bra Men jeg må ha tid og penger til det andre prosjektet mitt som skal stå ferdig om noen dager :S Poster ut et par bilder :
powerfulglenn Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Har fått gjort litt egentlig Men det går litt sakte frem pga det er bare jeg som holder på med den.. Og det er en i familien min som hjelper meg med pussing og lakkering men er ikke alltid han kan så da går det litt tregt.. Men jeg har mange år på meg Legger ut noen bilder : Fant flere rust hull egentlig :S Men jeg ser at det er egentlig der E30 ruster veldig mye så da er det vare til å kappe og sveise : Tid for å demontere de gamle fjærene pga senkesett skal på.. Men jeg må ha 1 nytt fjærbein :/ : Har tatt av dører og alt nå så er litt gammelt bilde pga jeg har ikke fått lagt over alle bildene :S : Tatt av bakseter og hattehylle, Derfor det er hull der er pga den forrige eieren måtte det for å få plass til kjøleskapet der :S Skulle visst på et treff :S Men her er bilde : Her har noen skjært hull til Høyttalere! STYGT! : Demontering av stoler og teppet.. : Kommer mer bilder men må bare få de på pcen Men jeg kommer til og bytte Dashbordet pga det noen store sprekker :S Så jeg holder ihvertfall på med ting og tang Kose arbeid egentlig
powerfulglenn Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Idag har jeg egentlig bare Pusset litt også tatt ut Instrument målerne for jeg skal lakkere litt tenkte jeg Også har jeg begynt og demontere taktrekk også har jeg planlagt litt å tenkt på hva jeg må gjøre osv.. Men jeg holder jo på med Lett sykkelen min så jeg må fordele tiden hehe Bilder kommer om noen dager tenker jeg!
hermanoo90 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Bra jobba mister, ser bra ut dette!! Holder på med e30 prosjekt jeg og, så dette er gøy å følge med på
powerfulglenn Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Bra jobba mister, ser bra ut dette!! Holder på med e30 prosjekt jeg og, så dette er gøy å følge med på Takker Det blir litt lite jobbing på E30 nå etter Lett sykkelen min gikk :/ Så må bestille mye deler til den... Menmen det kommer det kommer Jeg skal sjekke ut prosjektet ditt Alltid gøy med folk som holder på med E30
Larswilliam Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 dette blir bra hvor handla du det senkesettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå