thomjak Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 har akkurat kjøpt meg nye høytallere til bilen og lyden er sånn som den skal når jeg spiller av cd og radio, men så straks jeg skal benytte Ipoden/mobilen til AUX inngangen så blir det skurrete lyd og kun lyd på "halve" bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Og du har bytta ledning og ipod for å sjekke at det ikkje er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Jeg fikk akkurat samme "symptomer" i min bil, lyd kun i halve bilen, da var det ledningen som var røket, kjøp deg en ny av litt bedre kvalitet en Clas Ohlson, så funker det som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Sant, var ikke mere som skulle til en en ny ledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå