redrocket Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Når ble denne Eu-godkjent sist? Etter en liten titt på Mekonomen.no så ser jeg den står oppført som Avregistreringsdato: 20090707. Og Siste PKK: 20070416 Neste PKK: 20090331 Nå seneste tid den har fått på skilt igjen eller? Bare litt nyskjerrig skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 set er skilter på den nå.. den skal være eu ok i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Skal være? Er det ikke du som eier den eller har du ikke eid den så lenge? Hvor i landet holder du til så man kunne fått beskuet eventuelt? Litt greit med slik info når du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 den er euok i fjor, vet bare ikek når på året.. er fra bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Jaha. Men ett tips er att du kommer med skikkelig info om kjøretøyet, som når det ble godkjent, hvor lenge du har hatt den, om bilen ER godkjent bygd hos BT og slike ting. Er det som er viktig når noen skal kjøpe bil mener iallefall jeg. Spesielt når jeg sjekker opp reg.nr og det da står den skulle vært eu godkjent for over ett år siden og att der er en avregistrerings dato. Er ikke for å ødelegge salgs annonsen din men er kjipt å reise fra Ålesund til Bodø for å se på en bil som ikke er godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 vet ikke når den vart godkjent, men vet den var ommbygd i 2007, den er eu ok januar 2010, men skulle vært inne i januar 09 så den må inn igjenn til neste år... skal se om jeg finner ut av når den vart godkjent med den motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Er bilen solgt? Syntes jeg så den stod som solgt på finn.no i forrige uke.(eller var det en annen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 vet ikke når den vart godkjent, men vet den var ommbygd i 2007, den er eu ok januar 2010, men skulle vært inne i januar 09 så den må inn igjenn til neste år...skal se om jeg finner ut av når den vart godkjent med den motoren.. Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Når ble denne Eu-godkjent sist?Etter en liten titt på Mekonomen.no så ser jeg den står oppført som Avregistreringsdato: 20090707. Og Siste PKK: 20070416 Neste PKK: 20090331 Nå seneste tid den har fått på skilt igjen eller? Bare litt nyskjerrig skjønner du Hvis du sjekker vegvesen.no er de mer oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Jøss, har sett denne flere ganger i byen, rå bil!! Kan vi avtale en visning uti neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanloco Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Er bilen fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 jada bilen er fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 jada bilen er fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanloco Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Ok, er meget interessert, er hjemme fra offshore 3-4 Juni, så tar kontakt om bilen fortsatt er til salgs da. Kan du sende flere nyere bilder på mail til meg? soremoey@gmail.com Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå