bmwkiz Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 oljetrykkslampa lyser på bayern på tomgang, er borti gasspedalen så forsvinner den, har bytta oljetrykksgiver men problemet forsvinner ikke så regner med at trykket er lavt, noen som har peiling på om dette er et vanlig problem? motoren er sikkert rævkjørt av tidligere eier, så har grunn til å tro at rådelagrer er gått, men har oljepumpa noen kjente svakheter? motoren har fordeleren på siden av blokka så er gammeltypen motor, passer rådelager fra m20b20? Mvh Lars
ehrnst Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 har ikke vært borti pumpe havari på noen m20 før. Du kan jo måle trykket. Lampa skrur seg på ved 0.2 bar mener jeg
bmwkiz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 har ikke vært borti pumpe havari på noen m20 før.Du kan jo måle trykket. Lampa skrur seg på ved 0.2 bar mener jeg takk for den ja, skal måle trykket i løpet av kvelden tenker jeg
bmwkiz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 på oljetrykksmåleren står det 0.35 og trykket på tomgang var lik=0 men på turtall var trykket oppe i 4bar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå