Jarlis Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 God dag Har lenge hatt trøbbel med 520i'en min. problemet var borte i vinter en måneds tid eller 2, men forrige sommer begynte det, å nå har det kommet tilbake for fullt. Uavhengig av vær ellers. Jeg starter bilen hjemme, å kjører. den går som den skal, kansje 100 meter, eller 10 kilometer ( dette varierer) om jeg ligger på ett jevnt turtall, plutselig kjennes ett lite napp ( som ett ørlite fusk) Deretter har jeg mista nesten all effekt, akselerasjon er nesten nytteløst, det går ann å holde farten på sletta å opp bakker, tomgang er jevn, motoren sviver jevnt men har bare ikke effekt. Man kan få litt pådrag hvis man presser den.. Ofte fungerer det å bare vri av tenninga å starte igjen under kjøring, så blir den bra. men så går det igjen etter litt kjøring. Dette har jeg gjort uten resultater: Diagnosesjekk Bensinpumpe Hatt ute styreenheten å sett på koblinger (siemens) Noen som har noen ide om hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå