SilenCer Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Har et lite problem med spilleren i bilen min, gjelder en business cd spiller i en 96 523i. Når jeg skur på tenning/motor så må jeg stille inn radioen på nytt hver gang, dvs volumet, balance å fader.. Hva er feilen? Noe som har hoppet av bakpå spilleren som gjør at den "glemmer" instillinger? Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Eg har same problem med min radio. Etter eit søk her på forumet fann eg ut at dette var relativt vanleg, og vanskeleg let seg fikse (?) utan å byte heile uniten. Men heldigvis finns ein "quick-fix".... Dersom du let innstillinga til både balance og fader vera litt "skeiv", altså at det er litt meir lyd anten på venstre eller høgre sida, og litt meir lyd anten framme eller bak så slepp du å stille alt på nytt kvar gong du set på tenninga..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 ok, takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå