canbmw Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 heisann folken. jeg haar en infinity ref 1600 mono forsterker som kutter lyden ofte. det kommer klikk lyder noen ganger så kommer bassen oxo går den etter en kort stund igjen da:( dette gjentar seg veldig ofte, så si hele tiden. jeg bruker pioneer deh 4100sd som spiller, den er noen mnd gammel. lyden på frontsettet svikter ikke, kunn bassen. noen som har opplevd noe liknende?? oxo har det vært litt fuktig i bagasjen nå ved starten av god været kan fukten ha fucka den opp kansje?? håper dere kunne hjelpe meg med å finne feilen. og en ting til jeg har bmw e36 318i 1994. idag brått mens jeg hørte på musikk så skulle jeg starte bilen så gikk all strømmen akk da jeg vridde på start. kan det være hoved sikring, og hvor ligger den?? vet dette skulle på teknisk delen men:( takker alle som svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hvis du har et lys på forsterkeren som lyser når den er på, se om det blinker. Hvs så, er det kanskje brudd på remoteledningen fra spiller. Den sender en liten strøm, 1-5V tror jeg, fra spiller som forteller forsterkeren at spiller er på. Er det brudd i den eller dårlig kontakt vil forsterkeren skru seg av og på ettersom dette signalet brytes. Ellers er det jo generelt ikke god kombinasjon med elektrisk utstyr og vann, så kan også være selve forsterkeren som er blitt fuktig. Sjekk også strømkablene til forsterkeren. Hold et voltmeter på + og - på forsterkeren mens du spiller og se om den gir konstant strøm. Hvis ikke er det brudd/dårlig kontakt på en av strømkablene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 skal skjekke remote og volten på kabelen til forsterker:) begynner å irritere jævlig det problemet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Mål spenningen ja, se om den faller drastisk når bassen slår, kanskje du skulle hat en kondensator eller at batteriet begynner å bli dårlig. Når all strømmen forsvant, var det kun ved start eller forsvant den helt? Spilte du musikk lenge mens motoren ikke var igang? Forsvant den kun ved start, så høres det ut som at batteriet er dårlig (kommer an på hvor lenge du spilte musikk da). Forsvant den helt så høres det ut som en/flere sikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 nå er alt i orden:) var noe brudd i remote kabelen så jeg trakk opp ny remote kabel idag. alt funker som det skal heldigvis:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå