///Martin Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Særdeles flott orginal E46 318i facelift selges Økonomisk bil med utrolig gode kjøreegenskaper. Stor forkjell på denne 2.0liter motoren med 143hk kontra en 316 med 1.8liter og kun 115hk. - Svært lav km - EU ok august 2009 - Kun to eiere siden ny - Årsavgift for 2010 er betalt - Røyk- og dyrfri Ring eller send mail for mer info. Annonseselgere er uønsket. Sjekk annonsen for mer info og bilder: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hva syns Bmw-folket om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Ny pris: 149000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Er villig til å diskutere pris! Her er det mye bil for pengene. Så å så strøken bil med kjempe flott km-stand og uten noen form for jalla plastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Er prisen gale eller er det svært dårlige tider for å selge E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei Minimalt med utstyr og at bilen er i "overgangsalderen" ny - > gammel nå som den er 8 år tror jeg er en grunn til at ihvertfall bimmersfolket ikke sier stort. Jeg er ute etter en E46 selv, men man får mer for pengene i andre serier virker det som. God stand og lav kilometer trekker den bilen veldig opp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 HeiMinimalt med utstyr og at bilen er i "overgangsalderen" ny - > gammel nå som den er 8 år tror jeg er en grunn til at ihvertfall bimmersfolket ikke sier stort. Jeg er ute etter en E46 selv, men man får mer for pengene i andre serier virker det som. God stand og lav kilometer trekker den bilen veldig opp da Ja sant det, er lite utstyr. Men hadde trodd at facelift, lav km og toppstand skulle trekke den opp blant alle "herja" E46`ane på markedet. Uansett et sikkert og godt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Solgt til 139000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå