Gå til innhold

e28 518i 86mod selges!


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer sterkt og selge min 518i for tiden. bilen har fått ny topp pakning for en noen 1000km siden. den har fått nytt senkesett 50/30 cobra fjører med papirer og gule koni dempere rundt om.

har noen mangler på eu-kontroll det er dårlig håndbrekk enesiden eksos. for mye bråk og slakke i hjelpe senkka. følger med ny hjelpesnekke foring. og den må inn og få godkjent senk. bilen er ganske fin og se på veldig lite rust. kan følge med en ekstra topp med en versting kam grenrør osv mot et pris tilegg har og ny veiv råder og stempel liggende.

bilen er nå eu godkjent fram til 31/1-2012 og årsavgift betalt. der vel fri om reg liten stund til og.

pris gi bud!

bilder

mcvjd5cqejum8u1k7k7r.jpg

0wl0koo9r49xjmkgm624.jpg

kwccxx8zepnyyppkpnji.jpg

fpgwmhugbkt5m7c3fhz2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

har nettopp vært på 4hjulskontroll med denne nå. så nå skal den bare en tur på biltilsynet og få skrevet senkesett og felger inn i vognkort så skal den på etterkontroll. og da er den godkjent i 2 nye år. tror ikke det blir salg med det første når den er godkjent nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. bilen er ikke solgt. bilen er nå godkjent frem til 02.2012 den er godkjent senka og med 16" felger.

det står nå montert komplett recaro sort/lysgrått skinn interiør i den 8 og 9x16 remotech felger. (felger og interiør følger i utgangspunktet ikke med.) iog med at den nylig er godkjent så vil jeg har mer enn 10000 for den vis jeg skal selge. kan ta innbytte i m60 b30 med ledningsnett hjerne osv med manual kasse og clutch. eller en kassabil med godplass helst godkjent. må kunne dra henger med litt vekt.

sånn ser bilen ut nå.

34224_410390752610_534367610_5036911_2713016_n.jpg

mvh Halfdan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...