docmeter.no Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 På v side foran er det en ledning med noe jeg er sikker på er en slitasjevarsler til bremseklosser. Problemet er at jeg ikke finner noe sted å montere denne. Er byttet til andre klosser på bilen (greenstuff) men det skal vel ikke ha noe å si? Noen som vet hvor denne ledningen skal monteres?
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Er vel en utfresing i den ene (den innerste tror jeg) bremseklossen hvor den skal passe.
docmeter.no Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Hei Er det også det på disse klossene? Greenstuff?
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Mener det skal være det. Er ihvertfall det på mine yellowstuff klosser. Evt kan du, om du følger med på tilstanden på bremsene selv, bruke en strips og feste sensoren med ledning til fjærbeinet. Pass på at den ikke kommer borti bevegelige deler. Så lenge sensoren er hel vil ikke lampa i dashbordet lyset. Jeg har gjort det slik, men det er fordi jeg bruker ett par sett klosser i løpet av en sommer og følgelig følger jeg jevnlig med på tilstanden.
docmeter.no Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Tror jeg gjør det, fester den til fjærbeinet med en strips. Skal plukke de ut bare for å sjekke at det ikke er et spor der, men.. Tusen takk for rask hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå