Rally Kalle Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Jeg har et problem som er ganske irriterende. Basskassen står å slår noen ganger mellom hver eneste sang jeg hører på. Mulig feilen ligger bak spilleren. Noen som har vært borti noe lingende ? - Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Du har vel ikke trekt signalkabel og straumkabel slik at kablane ligg ilag? Korleis har du kobla remoten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Nei, de ligger hver for seg, men jeg tror jeg fikk bytta om 2 ledninger som er blå/hvit. Som det står i insturksjonen til spellern, så er den blå og hvite til power controll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 kansje det er dårlig jording eller jordingsbanene i spillern er brent. om du butter om pluss å minus på singal eller høytalerkabler så bytter du bare fase. det vil si at bass elemente slår innover. ikke direkte farlig men ikke fin lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå