Gjest Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Har litt erfaring med import av bil fra Tyskland, men har aldri hentet en bil fra Sverige før. Er det noen som kan fortelle litt om prosessen der? Er det mye papirarbeid når jeg henter bilen? Er det noe forskjell om jeg skal ha den som delebil eller registrere den? Mvh Stig
Deep Dish Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Alt du trenger å vite står her: http://www.dinside.no/10425/penger-aa-s ... ilimportor (Se linker litt ned på siden, under bildet)
powerfulglenn Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Har litt erfaring med import av bil fra Tyskland, men har aldri hentet en bil fra Sverige før. Er det noen som kan fortelle litt om prosessen der? Er det mye papirarbeid når jeg henter bilen? Er det noe forskjell om jeg skal ha den som delebil eller registrere den?Mvh Stig Vist du spør lanzin her inne så kanskje han kan svare deg.. Pga han har bodd i sverige og det
Ellingsen B. Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Likt som tyskland. Du trenger vognkortene. Disse er ganske like de vi har i Norge med del1/del2. Du viser fram denne samt kvittering/kontrakt på bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå