dram1983 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Er det mye styr å bytte kasse? Dyrt å få gjort dette på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Regner med det sku stå e39 Har man tillgang på løftebukk så er det fryktelig greit å bytte egentlig,er avhengi å få bilen høyt nok hvis man skal ut med kassa uten å ta ut motor. Selv pleier jeg å dra med meg motor og gir ut og bytte kassa da fordi jeg ikke har mulighet til å heise bilen så høyt..det går fortvekk rundt 6 timer for min del ihvertfal med den metoden.På verksted bruker di sikkert halve tiden..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 oki.. er ganske grønn når det gjelder bil.. men en kolega av meg sa det skulle gå ganske greit, men er no dritt om det ikke går bra da.. da koster det vel ikke allverden å bytte på verkstad da? hvis de ikke bruker så lang tid.. har ei kasse som sliter med å gire mellom 1 og 2, og holde seg i 5 gir.. den bytter på mellom 4 og 5.. så er på utkikk etter tiptronic kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 skulle stå e39 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLeo Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Har akkurat byttet på min 520iat med akkurat samme problem. Gikk ganske fint på bukken, brukte vell ca 4-5 timer på å bytte boksen og ca 1 time på bytte av filter og olje De skulle ha ca 5000 på mitt lokale bmw verksted for bytte og hadde regnet en hel dag på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå