erdal Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Nye bilder på Finn.no Selger min e46 330 coupe facelift, 2003 modell. Det kommer flere bilder i begynnelsen av uke 20 da jeg er bortreist på jobb nå. Bilen er solgt ny i norge og alle servicer er fulgt og dokumentert i serviceheftet. Skuta har rulla 116000 km og inspection 2 ble gjort på 100000 km. Neste service er på 125000 km og er en vanlig liten oljeservice. Alt som er gjort med bilen i mitt eierskap er gjort hos Bavaria Molde og det følger kviteringer på dette. Det er nylig byttet to foringer i forstilling. Firhjulskontroll ble gjort våren 2009. Bilen har vært inne på rustkontroll hos Bavaria Molde og er rustfri og serdeles fin i lakk og understell. Eu-godkjent høsten 2009. Jeg kjøpte bilen høsten 2008 og har kjørt den 16000 km siden den tid, bilen er meget lite vinterkjørt. Vinterdekk som var nye tidlig i år 2009 har rullet rundt 4000 km, dette er piggdekk av typen Michelin X-Ice som står på originale BMW felger. Jeg kjøpte nye sommerfelger hos GS Bildeler i slutten av April, av typen Monza 8,5x19. På sommerfelgene står det splitter nye Goodyear Eagle F1 sommerdekk, dette er meget gode dekk. Bilen er senket 30mm fremme og 20mm bak, dette er ført inn i vognkort sammen med felger og dekk. Det er sportsunderstell, bi-xenon, kjørekomputer, sportsseter, Mratt i skinn, midtkonsoll foran og ikke røyk, samt mye mer. Da jeg er mye bortreist på jobb har bilen stått serdeles mye i garasje. Jeg selger denne meget strøkne bilen med tungt hjerte pga boligkjøp og pris er diskutabel ved rask henvendelse. Bilen er nypolert og nyvasket i motorrom og bare må sees. Ta kontakt om det er noe du lurer på. Den perfekte sommerbilen. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22306060 Pris: 300 000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Bra å se at noen tar vare på e46ene sine og ikke skamsenker og røyker i de. Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Tusen takk. Synes selv bilen er veldig fin og det er litt dumt at dem må selges. Skal se om jeg får tatt noen flere bilder i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Nye bilder på Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Har sett litt på denne bilen. Kan du ikke låse den inn i garasjen til jeg har solgt min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hehehe, har du din ute til salgs nå da? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Nja, ikke så aktivt akkurat. Prøver å selge den lokalt først, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Jeg åpner for at folk kan komme med seriøse bud, da jeg egentlig trenger å selge bilen kjappest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå