Gå til innhold

E46 330ci 2003 116000km strøken bil selges. Nye bilder.

erdal
 Share

Anbefalte innlegg

Nye bilder på Finn.no

Selger min e46 330 coupe facelift, 2003 modell. Det kommer flere bilder i begynnelsen av uke 20 da jeg er bortreist på jobb nå.

Bilen er solgt ny i norge og alle servicer er fulgt og dokumentert i serviceheftet.

Skuta har rulla 116000 km og inspection 2 ble gjort på 100000 km. Neste service er på 125000 km og er en vanlig liten oljeservice.

Alt som er gjort med bilen i mitt eierskap er gjort hos Bavaria Molde og det følger kviteringer på dette.

Det er nylig byttet to foringer i forstilling. Firhjulskontroll ble gjort våren 2009.

Bilen har vært inne på rustkontroll hos Bavaria Molde og er rustfri og serdeles fin i lakk og understell.

Eu-godkjent høsten 2009.

Jeg kjøpte bilen høsten 2008 og har kjørt den 16000 km siden den tid, bilen er meget lite vinterkjørt.

Vinterdekk som var nye tidlig i år 2009 har rullet rundt 4000 km, dette er piggdekk av typen Michelin X-Ice som står på originale BMW felger.

Jeg kjøpte nye sommerfelger hos GS Bildeler i slutten av April, av typen Monza 8,5x19.

På sommerfelgene står det splitter nye Goodyear Eagle F1 sommerdekk, dette er meget gode dekk.

Bilen er senket 30mm fremme og 20mm bak, dette er ført inn i vognkort sammen med felger og dekk.

Det er sportsunderstell, bi-xenon, kjørekomputer, sportsseter, Mratt i skinn, midtkonsoll foran og ikke røyk, samt mye mer.

Da jeg er mye bortreist på jobb har bilen stått serdeles mye i garasje.

Jeg selger denne meget strøkne bilen med tungt hjerte pga boligkjøp og pris er diskutabel ved rask henvendelse.

Bilen er nypolert og nyvasket i motorrom og bare må sees. Ta kontakt om det er noe du lurer på.

Den perfekte sommerbilen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22306060

Pris: 300 000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...