Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har en trimma å nyoverhalt m42 motor som jeg lufter for salg

det er en 90 moddel motor med nyoverhalt å porta topp fra kimmit. kvass kammer fra kimmit dbilas spjeldhus osv..

har bytta alle pakninger å simringer på motoren har også bytta stempellringer..!

selges for 13000,-

kontakt thomas gamst. 45251311

ooz1v4rbu9ciux1jgyy3.jpg

j291sqn2pgpvx8c01xlv.jpg

Skrevet

Neivell hva? mer komp = mer effekt :) og bedre kjørbarhet når jeg kjørte med lav komp var den mindre lettstartet og gikk dårligere på tomgang. pluss seinere ladetrykk :)

Skrevet

prisen kommer helt annpå om du skal ha med spjeldet eller ikke.. tenkte meg 20 uten spjeldet. bare det som er gjort med toppen koster 17.. mulig du får med nesten komplett dele motor å:)

Skrevet

nei original motorstyring foreløbig. ms om jeg ikke selger den:)

stage 3 fra kimmit sport racing. må synkronisere spjelda å fin justere kamma. har lyst på 6er egentlig. men selger den ikke med mye tap. den har kosta meg 35 så selger den ikke for under 30. da får du med dele motor. eneste som mangler på den er ventiler å stempler:) har dem å men er hakk i ene stemplet

Skrevet

ok... Men er det originale ventilløftere? er ikke noe poeng for meg å betale så mye for en nærmest original motor, med mindre du evt er interessert i bytte.

Får jo s14 for 30-35k, å jeg har gromme kammer og s50 innsug til m42 liggende så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...