BMW_320icoupe Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Hei. Som tråden min sier, lurer jeg på om det er sjans og ta av takrenne listene og sette de på igjen, uten at de blir ødelagt på noen måter? Skal lakkere bilen til uken så holder på og fjerne alt, så tenkte det hadde vært like greit å fått tatt av de og. Ser de selger nye på Gs for 1200,- per side, men det gidd jeg ikke å legge ut, så derfor; går det an? noen som har noen triks??
maartn Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Jeg kjøpte alt av pakninger og lister til min fra www.nbd.no Ble totalt 1100 eller noe i den dur. Listene bender seg fort når du skal ta de av siden man må ta i litt osv. Er uansett ikke noen annen metode enn å ta de av med litt svak makt. Takrennelisten skal du klare å ta av uten å ødelegge den. Lykke til!
BMW_320icoupe Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Genial side:) Listene under vinduene er no ikke så gale pris på, men takrennen er det værre med, men tenkte å prøve å ta den av og sette den på igjen hel... du har gjort det du? Prøvde å brekke den løs i går, men fikk ikke det til, noe som er smart i gjøre for å få den lettest mulig av??
maartn Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Skal ikke være noe tung å ta ut. Du må av med listen nede langs vinduet bak, skru ut bakruta osv for at den skal komme ut. Jeg kjøpte ny da jeg vil ha alt 100%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå