Søviknes Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 seller noen deler til M20B25 motor: nybygd turbotopp 11000kr/ gi bud.320/323/325 komplett pakningsett til motor 2000kr. simiringer 500kr MLS turbopakningSolgt! forsterka rådelager 3000kr stempelringer Solgt t4/t3 turbo 800kr turbomanifoyl gi bud. wastegate gi bud. toppen kjøpte eg av en som heter Turbo Touring her på forumet for ca et år siden. om eg ikkje tar helt feil så syns eg ha sa at han hadde kostta på toppen 24tusen. selges på grunn av mangel på tid, og har andre prosjekter. toppen er nå ferdig bygd og klar for montering. skal hvere god for ca 550HK Litt specs om toppen: (passer og på m20b25) du må bare frese Forbrenningskammerne i toppen jevnt med det borret du har på blokka. Topp: 731(320/323) m20b20/m20b23/m20b25 Nyovehalt Portet Sveiset Freset ventilseter større til Shrick rustfrie raceventiler Cat cams alu retainere turbocam Cat cams hardere ventilfjører(doble) Heavy duty vippearmer fra IE Småmodifisert forbrenningkammer må bort fort som f... trenger peng det mestte er pakket godt inn i krympeplast og er klar for sending den blåe motoren reiser for 500kr den tar så mye plass på boda:D tror det er en m50b25 vanos.
Søviknes Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 hovedsakli så er det vel toppen som er sprokke, ellers så er det mye deler som mangler. det som er der som eg kommer på er: blokk,stempler bør ha nye eller dreies ned, 2 kammer, veiv, registerdeksel, toppdeksel og noe småtteri til. kom med bud må vekk, må henttes. gidder ikkje å sende den motoren i posten:Phehe
Søviknes Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 toppen kan selges separat:) kom med bud:)
Søviknes Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 500kr for den blåe motoren!!!!!!! må vekk forgale og kastte:S
Søviknes Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 ingen som vill ha turbotopp? sparer MYE peng på denne! gir iallefal nokk suppe:D hehe
Søviknes Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 får eg bud over 8 tusen så seller eg den. toppen kostet 24 tusen og lage! så her sparer du peng i massevis helt klart. toppen er ferdigbygd og klar for montering. (Toppen er blitt bygd av bilmekaniker) tror eg har noen ARP bolter liggendes en pass og som kan følles med;) her er det bare og kline til!!! ;D første man til mølla !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå