Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALT SOLGT SOLGT SOLGT !!!

Har komplett fint sort skinn interiør til E36 Sedan.

HB 4500,- med nakkestøtter.

Dørtrekk = Solgt

Kan sendes i hele Norge !

Gode frakt avtaler:)

nxgzm7zlxexnii2dz6l5.jpg

grz4nx9355x5ylfeqdtc.jpg

Skrevet
Komplett skinnteriør for 4500.- men dørtrekk KAN følge med mot pristilegg? :lol:

Hva var så artig med det ? hvis du har lite å gjøre, så ville jeg ha funnet på noe annet :idea:

Skrevet
Komplett skinnteriør for 4500.- men dørtrekk KAN følge med mot pristilegg? :lol:

Hva var så artig med det ? hvis du har lite å gjøre, så ville jeg ha funnet på noe annet :idea:

Et interiør er ikke komplett uten dørtrekkene..Var det jeg mente. Var ikke for å ødelegge salgstråden på noen måte. Men jeg måtte bare understreke humorn i det ;)

Skrevet

Et interiør er ikke komplett uten dørtrekkene..Var det jeg mente. Var ikke for å ødelegge salgstråden på noen måte. Men jeg måtte bare understreke humorn i det ;)

Ok, kjønne:)

Skrevet

Er det noe frem å tilbake med meg? jeg får jo ikke svar fra deg?!

har sendt deg PM, skrevet på begge trådene, men du har bare svart at du sender over hele landet. ikke noe mer .

Skrevet

Er det noe frem å tilbake med meg? jeg får jo ikke svar fra deg?!

har sendt deg PM, skrevet på begge trådene, men du har bare svart at du sender over hele landet. ikke noe mer .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...