BmwRace Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Legger ved bilder nedom:) Det er min 520 e34 er kjempe fornøgd med bilen går so ei kule:P Det er en 94 modell automat Alt er stort sett elektrisk vinduer bak og framme, takluke,speil. Har no såtte på Dark angel eyes som eg syntest blei velidg bra har også ettermontert tåkelys Tar gjerne imot tips om ka meir eg kan gjer å meininga om bilen:) Legger ut både før og etter monteringen av angel eyes Har også bestilt meg felger som kommer iløp av veka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 slike lykter på e34 ligner en robot som nistirrer inn i sjela di men såg tøffere ut det bilde med pansret åpent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 orginale lykter hadde gjort seg. angel eyes på E34 er ikke særlig pent desverre :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwRace Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Syns faktisk ikkje det e so gale:P har ikkje fått anna en gode tilbake meldinga på dei:P Bak lykter?? anbefaler der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 mindre pent me AE gitt .... hella de e tingen ... baklykter med kvit eller sota blink som e penast . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 bytt ut de pærene på AE.. med led pærer.. du får et helt annet resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwRace Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Det skal eg ta å gjer:) takk.... Har tenkt på noken kvite har en kompis so skal selge et par.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå